XMM blog

Hogy az életminőség jobbá váljon.
Xantos mobil masszázs- székes masszázs
10
feb

Munkahelyi stressz okozta leggyakoribb megbetegedések

Kutatások szerint a legtöbb stresszhatás a munkahelyen éri az embert, ezért fontos néhány óvintézkedést tenni annak érdekében, hogy ezeket a hatásokat visszaverhessük.

Ma már köztudott, hogy a stresszes életmódnak végeláthatatlan következménye lehet. A stresszes élethelyzetek nem kímélnek egyetlen korosztályt sem. Az általános, majd középiskolai és egyetemi felvételik a gyerekek és kamaszok idegeit teszik próbára (bizonyára szüleikét is). Ezt követi frissen végzett pályakezdőként a hosszadalmas álláskeresés, és ha végre sikerült elhelyezkedni, kezdhetünk aggódni, mert bármelyik percben jöhet a hír a leépítésről, teljesíthetetlennek tűnő követelés a felső vezetéstől, egy együttműködésre képtelen kolléga, és a magánéleti problémákról még szót sem ejtettünk.

Az ülőmunka következtében megnő az olyan betegségek kockázata, mint például a visszér, aranyér, gerincfájdalom, vagy a metabolikus szindróma kialakulásának esélye, mely idővel szív- és érrendszeri megbetegedéshez vezet. E betegségek kialakulását az állandó stressz tovább katalizálja. Emellett emésztőrendszeri megbetegedések, alvászavarok és a migrén kialakulásának esélye is megnő gyakori feszült idegállapotban. Lelkileg is megterhelő olyan munkakörnyezetben dolgozni, ahol túlhajszoltnak érezzük magunkat. Ez nem csak a teljesítményre van rossz hatással, munkahelyi stresszde gátolja a lojalitás kialakulását a vállalat iránt és megnöveli betegszabadságok számát is.

Ne szalasszuk el a lehetőséget, ha munkahelyünkön lehetőségünk van székes masszázst igénybe venni! Negyed óra alatt felfrissülhetünk, pihentethetjük idegeinket, miközben tapasztalt masszőr masszírozza leterhelt hátunk, karjainkat, nyakunkat és derekunkat. A székes masszázs segítségével megszüntethető az izomfájdalom, javul a közérzet, csökkenhetnek bizonyos sérülés utáni fájdalmak, és beindítható a szervezet öngyógyító mechanizmusa. Negyed óra alatt felfrissül, helyreáll a felsőtest masszírozása révén a vérkeringés. Ezt követően észrevehetően frissebben, jobb érzéssel térhetünk vissza munkánkhoz.